Ghostwriter

Hoe krijg je als professional jouw verhaal in krant, vakblad of website? Een tijdrovende toer. Ik neem professionals dat werk uit handen. Op basis van een geschreven tekst of een interview. 

'Risicomanagement biedt ook kansen'

Advertorial geschreven voor Deloitte, verschenen in het FD. Op basis van interviews met drie partners van Deloitte.

'Innoveren doe je met z'n allen'

Uit naam van de Eiffel-adviseurs Michel Thomassen en Henk Rouwenhorst schreef ik een verhaal over de ideale voedingsbodem voor innovatie. Dit verscheen in 2010 in Management Scope. 

De auteurs mailden mij na publicatie:

Beste Paul, wij willen je bedanken voor het schrijven van het artikel over innovatie. Onze complimenten over je (schrijf)wijze en aanpak. Wij hebben vele inspirerende, enthousiaste reacties mogen ontvangen. Het heeft ons heel goed gedaan, dat wij nu, voor de eerste keer, genoemd zijn als ontwerper en bedenkers van de ISBMethodiek. Nogmaals onze dank en wij hopen je in de toekomst niet alleen door de telefoon te spreken. Met vriendelijke groet, Michel en Henk